För 3år sedan...

Låg jag på BB på Gävle Sjukhus och hade blivit mamma till en liten Tösa. Var hur lycklig som helst!
Lycklig är jag än idag, att jag klarade av att gå igenom förlossningen helt ensam, utan något stöd å allt. Att jag orkade!
Jag är väldigt lycklig över att ha henne här överhuvudtaget! Jag älskar Henne mer än något annat!

Och idag har det alltså varit 3 års kalas hemma. Jag är glad om att det kom rätt så många, men jag är väldigt besviken på många i min "så kallade" släkt. Visst kan ja förstå om man ska åka ut på semester och sådant, men att skylla på en massa andra saker - fy fan!
Är Tösa/Vi inte mer värda så behöver ni inte engagera er mera!



Det är evigheter sen jag skrev här, jag har väl inte rikigt haft ork till det! Det har hänt en hel del saker, både roliga och jobbiga saker!
Teatern är i alla fall avklarade! Har även hunnit vara med på en superskoj 50års fest! Så roligt som ja hade då, när hade jag det egentligen?

Har "skaffat" katt, men har inte fått hem den ännu. Den är liten ännu. Det är en pojk som ska få namnet Olle.
Sen har det hänt en hel del andra saker som ja verkligen inte orkar skriva här, vet inte om det ens finns en mening med att skriva det här. I alla fall inte med tanke på i vilket samhälle vi bor i!

Hade planer på att tappa några kilon under sommaren, men de kan ju dra åt fanders med det. Har snarare gått upp! Men då kanske man kommer ett steg närmare ....! Vill de verkligen!

Frågor till mig själv:
Hur kan Du vara kär/förälskad i någon som Du inte vet vad heter?
- Det undrar jag också!
Vet Du något om honom överhuvudtaget?
- Jag vet vem hans föräldrar är och jag vet vad han jobbar med, men det är allt!
Vet Du hur han ser ut då?
- Nej, inte ens det vet ja!
Men Hur kan Du då vara kär/förälskad i honom?
- Den frågan vill jag också ha svar på!
Jag trodde att jag hade hur mycket som helst att skriva om nu när ja inte har skrivit här på ett bra tag! Men det ligger så himla långt bort i min hjärna och jag orkar inte vänta på att det ska smyga sig längre fram! Är trött efter denna dag!
Men vem vet, ja dyker väl kanske upp någon annan dag!
Måste dessutom försöka fixa texten på denna blogg, den vart så himla stor när jag ändra typsnitt!
Men vi kanske ses och hörs!

Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback