Måndag den 20/7.

Nej men titta! Vi har grått väder - sällan! Är så himla trött på detta gråa väder nu!

Igår gjorde jag något som ja inte trodde att ja skulle våga - ja frågade en tjej om hon visste vart man kunde åka med Tösa och rida, inte på sådan där stora hästar och fick till svar att Vi var välkomna hem till dom! Yes! Nu blir Tösa glad, när hon ska få rida!
Men vänta å se, de kommer säkert någon som vill förstöra detta!

Idag är det annars en sån där dag då jag blir irreterad för det minsta lilla. Är så trött på att folk hela tiden ska ha kaffe hos oss, men när man ringer till dem, ja då ska de iväg på nå annat eller har tusen andra saker att göra!
Usch!

Ska även ta mig i kragen å ringa till en Kiropraktor, har så himla ont att ja håller på gå åt!

Tittar på Fåret Shaun med Tösa - vilken komiskt barnprogram egentligen!

Jag är nog den enda i hela bloggvärlden som är sämst på att skriva blogg! Vet aldrig vad jag ska skriva! Men jag stavar rätt i alla fall när jag skriver, så det finns de som är sämre, haha!
Idag ska ja bege mig upp till Optikern å kolla ut nya glasögon - mina ögon mår inte bra av att ha linser i hela tiden! Glasögonen som jag har är hela 9 år gamla! Synen har ändrats en del sen dess! Vet redan vilka ja vill ha, men det är frågan om!

Nästa vecka åker vi till Åland, dock bara över dan, men Tösa får ju komma ut lite. Hon ska även åka till Furuviksparken på Fredag med sin gudmor å hennes kille. Hoppas att dom får de skoj!

Nej, nu så ska ja dricka lite kaffe, sen ge Tösa lunch å sen gå hem å fixa iordning oss sen gå vidare på affärn.Tösa ska få cykla lite idag!

Måste bara berätta:
Tösas cykelhjälm var helt borta, vi hittade den ingenstans. Då gick Tösas morfar å köpte en ny hjälm åt henne, en ganska dyr en också. Sen när vi kommer hem tillbaka  hit till mormor och ja hänger av jackan på hatthyllan - vad sitter då där om inte hennes gamla cykelhjälm! Haha!
Men den som hon hade började bli i minsta laget ändå så, men de var ju lite komiskt det där!

Kaffet kallnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback