Det funkar inte...

Precis, det funkar inte! Den ena visade samma som förr medans den andra ändå visade nergång! Vilken ska man tro på?
Annars då? Bra fråga faktiskt... Var ju iväg på ytterliggare ett möte igår på eftermiddagen och de var väl tur att M var med. Trodde väl kanske inte direkt att de skulle bli så som det blev. Men nu väntar jag bara på svar och det lär väl dröja! Var aldrig på matten idag, mådde för pissigt. Ringde upp te dagis å sa att ja skulle komma å hämta Tösa tidigare idag. Vi åkte bort ett tag så vi har nyligen kommit hem.
M frågade hur det hade gått igår, men jag hade så svårt att svara på den frågan så jag sa att vi kanske kunde ta det en annan dag! Tror Du att vi kommer att ta det en annan dag? Det tror inte jag eller jag vet att det inte kommer att bli så!

Vill bara ta mitt pick å pack å dra från allt skit som finns runt om en...
Ingen vill ju inte ens komma till en, då måste de vara nå som är fel, visst?



(36)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback