~

Har nu kommit hem efter mitt första "möte" idag. Det gick rätt så bra, men hur går det nästa gång mån tro?

Imorgon hoppas jag att vad hon nu heter är på matten, måste fråga henne en sak...

En sak kan jag verkligen inte sluta fundera på...
Jag frågade dig för nån vecka sen om du skulle göra nå speciellt på fredagen, men de skulle du tydligen inte. Du trodde heller inte att du skulle gå ut. Men va hör ja idag. Jo, du ska ju ut med dina polers!
Är det verkligen så att Ni inte vill umgås med mig eller vad? Säg det i så fall! Jag gör allt för att det inte ska bli som förr, men hur blir det då? Jo, som förr! Är så jävla less på att det ska behöva vara så här hela jävla tiden!
Jag försöker men får bara skit tillbaka hela tiden!
Man kanske borde flytta här ifrån och börja om på nytt helt och hållet!

Slut för idag, orkar inte lägga mer energi här, idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback