Estás en mis pensamientos

Gått några dagar igen, men vad gör väl det?
På sista april var vi bara hemma, skönt!

Oj då, det börjar smattra på taket, ska det bli oväder måntro?

Hur jag än försöker så kan ja inte glömma bort det som skedde för exakt en vecka sedan + en dag... Det går inte, för hur jag än försöker så blir jag påmind om det!
Och vissa pratar ju tydligen om det som skedde och vad just jag "råkade" göra! Typiskt! Trodde inte att hon var en sådan person, men men!
Frågade C på sista april vad jag hade egentligen sa där utanför F och bl.a. så var det ju att jag tyckte synd om mig själv! Finns det någe värre än när nån säger att man själv har sagt att det är synd om en?
Varför ska jag behöva känna att jag gick runt och tyckte synd om mig själv? Ååå!
Jag blir så trött på sånt snack!
Och vad sägs det om mig egentligen där uppe på R? Jag kan bara ana att snacket går som på räls!
Fan... vill egentligen inte träffa dom där uppe längre! Men har ja nå annat val?

Jag vill så gärna, men vågar jag?
Om det blir så som jag vill kanske någon lägger märke till det! Skulle det verkligen vara så himla smart? Men då kanske dom fattar nått!
Hur länge ska man behöva vänta innan man
Imon ska ja träffa A och lite senare på dagen så ska jag träffa M... Det ska bli "skönt" att träffa dom båda för då man lufta lite!
Nu börjar det att regna, så jag kanske borde gå in! Och lika snabbt så slutade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback