Hej Svejs där borta!

Lite uppdateringar från häromdagen! Var som sagt var på utvecklingssamtal i måndags och det gick egentligen bara bra! Tösa är en duktig tjej på dagis och som bryr sig om sina kompisar :) Mammas lilla gosigos! Fick dock reda på att det skulle bli ändringar där igen och att barn och fröknar skulle flyttas om! Tösa blir kvar på sin nuvarande avdelning och med sin favvo fröken men så fort det blir en plats ledig på den andra avdelningen så får hon flytta dit eftersom att hon står först i kö. Fick idag höra att 7 barn från denna avdelning redan flyttar efter sommaren och då har Jag en känsla av att det är dom 7 som är födda i början på året och det är just dom Barnen som Tösa leker med. Tycker faktiskt synd om henne! Hade dom inte kunnat låta Tösa också fått flytta med i så fall? Jag gillar inte detta egentligen! Men men, det är ju inte jag som bestämmer utan den där Så Kallade Rektorn!

Från det ena till det andra...
Kollade ni på Semi finalen av Eurovision? Hur många var det som INTE trodde att Malena skulle gå vidare?
Det fanns ju inte ens nån "vinnare" bland dom andra! Vissa skulle man ju kunna tro att dom uppträdde på nå cirkus, visst?
Undran sa flundran hur det går i kväll då? Tänkte att jag skulle ta mig en titt ikväll på Semi 2 och kolla om verkligen Norges bidgrag är så bra som det sägs... Tror dock inte det!
Vilken placering tror ni att Malena hamnar på, på lördag? Jag hoppas på 1:a eller Topp 5... Hamnar hon under kan man ju börja fundera vad folk röstar med!

Vad ska jag skriva mer?
Jag vet:

Inte...




Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-14 @ 13:25:11
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback