11 maj 2009

Nu har det gått några dagar igen, men vad gör väl det!
Hurra för mig för nu är äntligen engelskan över och jag klarade det! De ru! Och äntligen så vet jag vad jag egentligen vill bli och det är mycket tack vare att jag fick börja lära känna J. Så till hösten ska jag fixa G i de två sista kärnämnena som jag har IG sen blir det att söka till Behandlingsassisten till våren -10 och kommer jag in så är jag färdig 2012. Alkohol- och drogterapuet det är något som jag sedan vill jobba med! Håll tummarna för mig nu! Kan du tänka dig att Jag har en dröm?
Annars då? Känns som att jag har en hel del tunga saker inplanerat nu, men men! Det löser sig nog det också!
Idag: Utvecklingssamtal Dagis - Det kommer att gå bra!
18e: AC
19e: Majsan fyller år, de glömmer man inte så lätt eftersom att hon har namnsag den dagen också! Grattis, Grattis!
26e: KM
27e: Usch usch!
28e: TE börjar, boring!
29-31a: B-festen, tjohoo!
30-31a: TE i G.
Sen Hoppas ja att Maddie har tid att komma... Jag ska nämnligen pröva på spikmatta, hoppas att det blir bättre efter den!
Nä, nu så ska jag ta mig ut på en promenix mellan regnskurarna! Det lyser lite på himlen så solen kanske är på väg igenom! 5% ska bort om 3½ vecka, hoppas att jag fixar det nu! Har ätit X i 4 dagar nu och det känns bra!




No sense
I am beginning to really consider what is the point of seeing A.
Told her today about my "dreams" that I have. The only thing she said to me was that it was just an idea that I had and that it would not become a reality! But what do I know about it? And since that same dream again and again so you can really start thinking about one day it will be a true dream!
But in order to cope with everything that will happen now, it's just as well that A is left!

My English is not so good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback