18 Maj 2009

Idag på datumet är det Exakt 2 månader kvar tills Tösa fyller hela 3 år...
Ojoj, va tiden går fort! Hon har till och med börjat säga att hon ska ha kalas och det är väl så klart att hon ska få ha ett kalas! =)

Jaha, då hamnade Sverige långt ner på listan i år igen... Va tänker folk med när dom röstar? Okej, Rybak är bra men resten av gänget då? Inga och Anush, hur kan folk tycka att dom var så mycket bättre än Malena?
Kunde jag så skulle jag ha sett till så att Malena kom bland dom 5 i topp i alla fall!

Blir ett litet inlägg idag, ska iväg snart så...
Idag är det dagen D! Usch, hur ska jag klara det? Jag hoppas inte att M har glömt bort detta.

Idag är det även Vårruset i Gävle och jag är inte med i år heller! Hur länge ska jag säga att jag ska vara med egentligen?
Men hur kul är det att gå själv egentligen? Not! Vet ju rätt många som ska gå, men det läste jag idagens tidning, annars hade ja inte vetat nått, tänk om man hade kunnat gått med nån av dom! Jaja! Det kommer fler tillfällen!
I förrgår bestämde jag mig för att göra en tatuering, men ingen stor! Vill bara ha en liten. Frågade I om hon kanske kunde följa med mig till "tatu"studion. Vet precis vad och hur jag vill ha den! Men det återstår å se vad tatueraren säger. Hon/han kanske inte tycker att det blir bra!

Nu måste ja skynda iväg, ska på ett möte sen prom sen försöka få tag på M och höra hur det blir idag nu då!

Ses å hörs!
(27)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback