Det började bra i alla fall!

Varit duktig på morgonen, det är inte varje dag det heller!
Efter att ha varit på dagis och farit hem å ätit lite frulle så tog jag mig en promenad, jag säger bara: kors i taket av mig själv!
Det blev inte den längsta promenaden men jag var ute i 40 min i alla fall! Börjar känna mig stolt...
Har även börjat med det nya idag, hoppas att de kommer att funka för min del, hoppas hoppas!

Kan någon tala om för mig hur länge jag ska behöva känna så som jag gör när jag åker upp till dagis å träffar dagisfröknarna? Jag vet inte hur länge till jag ska orka med det. Usch!
Egentligen är det väl bara och glömma bort det, men det är verkligen inte enkelt!

Tänka sig att vissa saker vill verkligen inte försvinna från ens huvud! Jag vet inte hur jag ska göra för att få bort H i mina tankar! Samma sak där, hur jag än vrider och vänder på det så försvinner H inte.

Jag funderar starkt på att hoppa av E.T i år! Man får ju fan inte reda på något. Förra söndagen gick dom igenom låtarna, på LÖRDAN ringde I och talade om att det skulle vara träff på söndag! Smart att ringa DAGEN FÖRE! Och eftersom att jag inte var hemma på lördagen, så fick jag reda på det samma dag! Vad förbannad jag blir! Man ringer inte DAGEN FÖRE och talar om att det är träff dagen efter! Fick reda på nu att det är teaterträff imon! Det är ju jävligt bra att dom inte informerar alla! Vissa har faktiskt barn och behöver barnvakt och att ringa dagen före är verkligen inte BRA!

Jag som var så glad över att denna dag hade börjat SÅÅ bra, men det har verkligen vänt! Är det så att FOLK inte vill att jag är med i saker och ting? Är jag inte tillräcklig som person? Bara för att jag inte är TRÅDSMAL och går i mode, kan man inte umgås med mig för det? Man kan ju verkligen börja fundera!

Nä, nu ska jag gå och göra något vettigt och få bort ...!

Kommentarer
Postat av: emma

måste säga att jag med varit duktig idag med en promenad, fan va bra vi är!

2009-05-08 @ 23:44:38
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback