Solen värmde på till slut.

Idag har det inte skett så himla mycket, som vanligt på helgerna för oss.

Ja och Tilda tog och tvättade av bilen, men för vilken anledning? Åkte på den dammigaste vägen någonsin, så nu ser den nästan ut så som den gjorde innan vi tvättade den!
Tog en tripp till farmor och farfars grav och satt blommor, Tilda satte dom =) Dom blidde säkert glada! Undra va famor hade tyckt om Tilda? Saknar henne, fast de e så många år sedan som hon gick bort, 94 el 96, minns inte riktigt. Farfar var speciell av sig. Min mormor har jag inte träffat, men skulle kunna tro att hon hade gillat Tilda i alla fall! Morfar, usch säger ja om honom. Han var inte alls snäll, gillade han inte alls! Men nu finns ingen av dom kvar. Men så är det ju, alla ska vi den vägen vandra!
Efter att vi hade varit dit så åkte vi te Jossan och drack lite kaffe. Tilda vågade "äntligen" sitta på poppohästen, Rappe. Först vela hon sitta men sen vela hon inte, men efter att ha sett L sitta så vela hon också sitta. Jag var ärligt talat mer rädd än vad hon var. Har lite svårt för hästar sen en som heter Kajsa skenade iväg med mig, usch! Undra om hon lever idag?!?
Undra om hon kommer att börja rida när hon har ålder inne? Hoppas i alla fall att hon vill hålla på med någon sport eller så. Vill inte att hon ska bli som mig! Nix!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva?!?
Ikväll önskar ja att jag bara hade haft "fler" vänner och bara kunnat träffas å grilla å ha de mysigt! Skulle inte sagt Nej tack till om jag hade haft en Karl i mitt liv och ett hus eller så :)

Såg idag när vi åkte te graven att min systers hus var te salu, undra varför? Kan ni förstå hur det känns att få hör allt från Guld å Gröna skogar om att kontakten ska bli så bra men i själva verket så blir det inget?

Hur många ska kolla på ECST(osäker på förkortningen) ikväll?
Blir det som vinner?
Och kommer  hamna bland Topp 5, helst vinna?

Jag gillar verkligen La Voix men har blivit väldigt osäker på hur det ska gå för henne efter att ha hört Rybaks bidrag. Åå ja som inte gillar fiolspel...!
Må bäste Sångare vinna...

Har verkligen inge vettigt att skriva så...

Förresten... Kan någon förklara för mig varför jag inte kan godkänna kommentarerna? Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback